دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ نفس از مهدی احمدوند

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید نفس از مهدی احمدوند با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

هر کی به جز تو اومد به چشم نیومد

شاه دلم عشقی واسه دلم

پرته به تو همه هوش و حواس دلم

چشمات یه حالتیه خماره

Download Ahang Jadid 98 Mehdi Ahmadvand Benam Nafas

آهنگ نفس از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نفس با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ مهدی احمدوند – نفس

هر کی به جز تو اومد به چشم نیومد

شاه دلم عشقی واسه دلم

پرته به تو همه هوش و حواس دلم

چشمات یه حالتیه خماره

اهر موزیک مرجع دانلود آهنگ جدید فارسی

Mehdi Ahmadvand – Nafas

دانلود آهنگ نفس از مهدی احمدوند (چشمات یه حالتیه خماره)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
bermuda bermuda

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی