دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

آهنگ میثم ابراهیمی – میزنه باد

سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۳۵ ب.ظ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میزنه باد لینک مستقیم و با بهترین کیفیت

Download Ahang Meysam Ebrahimi Benam Mizane Baad

آهنگ میزنه باد از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ میزنه باد از میثم ابراهیمی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

آهنگ میثم ابراهیمی – میزنه باد

میزنه باد توی موهات دلم میخواد صبح تا شب فقط نگات کنم
یه جا خودم و تو دلمو برد اون چشات آخه چیکار کنم
فکر نمیکردم برا من شی آخه نداری تو کم و کسری
یه چی بهت میگم در گوشی یواش خیلی کردم تلاش که برا من شی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۷
bermuda bermuda

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی