دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا

دانلود آهنگ جدید دلتنگم نکن از حجت زاهدی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
من دل به نگاهای تو بستم
چشمم به تماشای تو خیسه
دیوونه تر از دل مگه داریم
دیوونه تر ازدل مگه میشه
Hojjat Zahedi – Deltangam Nakon
آهنگ دلتنگم نکن از حجت زاهدی
دانلود آهنگ حجت زاهدی به نام دلتنگم نکن با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸
متن و ترانه آهنگ دلتنگم نکن – حجت زاهدی
من دل به نگاهای تو بستم
چشمم به تماشای تو خیسه
دیوونه تر از دل مگه داریم
دیوونه تر ازدل مگه میشه
گیجم وسط قدرت عشقت
سنگینی برق تو چشاته
این حس و نفس هایی که دارم
وابسته به حرم نفساته
((دلتنگم نکن نذار اینجوری بمونم .سردم نکن نه بدتر نشو .دل سردم نکن نمیدونی چقدر دلتنگم نروو))
تو ذهن مریض و روح مستم
صبح تا شبمو پیشم بمونی
من ثانیه ثانیه بپرسم
دوسم داری تو باز ندونی
من عاشق راه رفتن باتو‌
توراهرو این خیال پوچم
تو شعر بخونی و بخندی
من رنگ لباستو بپوشم
اهر موزیک مرجع دانلود آهنگ جدید فارسی
Hojjat Zahedi – Deltangam Nakon

دانلود آهنگ دلتنگم نکن از حجت زاهدی + پخش آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۴
bermuda bermuda

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی